Obuća Mania - Uvoznik obuce izuzetnog kvaliteta

Kako možemo da ti pomognemo?

Najčešće postavljena pitanja

Koji su uslovi za povraćaj novca za online kupovinu?
Povraćaj novca je moguć u roku od 14 dana od dana kupovine, uz sledeće uslove:

  • Proizvod mora biti neoštećen i vraćen u originalnom pakovanju.
  • Potrebno je dostaviti fiskalni račun ili potvrdu o kupovini.
  • Potrebno je dostaviti popunjen obrazac koji možeš skinuti ovde.
*Povraćaj se ne odnosi na proizvode koji su korišćeni ili oštećeni od strane kupca.
Mogu li da platim na rate?
Da, na sajtu možeš da platiš na rate korišćenjem kartice Banke Intese.

U našim radnjama, pored Intese, prihvatamo i rate putem kartica Poštanske Štedionice i NLB Komercijalne banke.
Koji su troškovi dostave?
Dostava je besplatna za porudžbine iznad 7.000 RSD. Za manje iznose dostava se naplaćuje, a iznos će biti jasno prikazan u korpi prilikom poručivanja.
Koliko traje proces zamene proizvoda za online kupovinu?
Proces zamene traje u proseku 5-7 radnih dana od trenutka kada nam stigne proizvod koji želiš da zameniš.

Pronađi odgovore brzo - sortirano po temi

Loyalty kartica

Mogu li da koristim svoju loyalty karticu i u radnjama i na sajtu?
Da, loyalty pogodnosti su dostupne i za kupovinu u našim radnjama i za porudžbine na sajtu.
Šta dobijam kao MANIA loyalty kupac?
Kao naš loyalty kupac, ostvaruješ dodatnih 5% popusta na svaku kupovinu u bilo kojoj od naših radnji ili na sajtu.
Kako mogu da postanem MANIA loyalty kupac?
Sve što je potrebno da bi postala naš MANIA loyalty kupac, jeste da ostvariš prvu kupovinu i to je to.

Ukoliko kupuješ ovde na našem sajtu, odmah postaješ naš član i imaš 5% popusta u narednim kupovinama.

A ako kupuješ u radnji i nisi naš član, na kasi prilikom prve kupovine, pitaćemo te da li želiš da postaneš naš član i otvorimo tvoju posebnu MANIA loyalty karticu.
Ostala pitanja

Ostalo

Da li mogu da probam proizvod pre kupovine?
Ako kupuješ u našim radnjama, naravno da možeš! Na sajtu, nažalost, to nije moguće, ali nudimo jednostavnu zamenu ako ti proizvod ne odgovara.
Kako da pronađem pravu veličinu koja mi odgovara?
Ako nisi sigurna koja je odgovarajuća veličina za tvoje stopalo, to je najlakše da odrediš preko naših tabela veličina koje su u centimetrima za svaki broj.

Ovde možeš da pogledaš kako realno da izmeriš svoje stopalo i tako dobiješ odgovarajuću meru.

Nakon toga, na stranici proizvoda koji želiš, možeš videti tabelu veličina sa desne strane i tako lakše odabereš svoju odgovarajuću veličinu.
Ostala pitanja

Zamena i povraćaj

Koji su uslovi za povraćaj novca za online kupovinu?
Povraćaj novca je moguć u roku od 14 dana od dana kupovine, uz sledeće uslove:

  • Proizvod mora biti neoštećen i vraćen u originalnom pakovanju.
  • Potrebno je dostaviti fiskalni račun ili potvrdu o kupovini.
  • Potrebno je dostaviti popunjen obrazac koji možeš skinuti ovde.
*Povraćaj se ne odnosi na proizvode koji su korišćeni ili oštećeni od strane kupca.
Koliko traje proces zamene proizvoda za online kupovinu?
Proces zamene traje u proseku 5-7 radnih dana od trenutka kada nam stigne proizvod koji želiš da zameniš.
Ko snosi troškove povratka proizvoda?
Troškove povratka proizvoda snosi kupac, osim u slučaju kada je proizvod oštećen ili je došlo do greške sa naše strane.
Ostala pitanja

Dostava i isporuka

Koji su troškovi dostave?
Dostava je besplatna za porudžbine iznad 7.000 RSD. Za manje iznose dostava se naplaćuje, a iznos će biti jasno prikazan u korpi prilikom poručivanja.
Da li mogu da promenim adresu dostave nakon što sam poručila proizvod?
Da, ako pošiljka još nije poslata, slobodno nas kontaktiraj putem mejla i ažuriraćemo adresu.
Koje je vreme isporuke?
Vreme isporuke za svaku pošiljku je 2-5 dana.

Kurirska služba sa kojom sarađujemo je GLS.
Ostala pitanja

Plaćanje

Mogu li da platim na rate?
Da, na sajtu možeš da platiš na rate korišćenjem kartice Banke Intese.

U našim radnjama, pored Intese, prihvatamo i rate putem kartica Poštanske Štedionice i NLB Komercijalne banke.
Koje kartice prihvatate za plaćanje na sajtu?
Prihvatamo sve vrste debitnih i kreditnih kartica.
Zašto je plaćanje mojom karticom na sajtu odbijeno?
Ako ti je plaćanje karticom odbijeno, proveri da li si dobro unela sve podatke. Ukoliko je sve uredu sa podacima, transakcija može biti odbijena i ako nemaš dovoljno sredstava na računu.

Za više informacija, možeš da nam pišeš na online@obucamania.rs.
Ostala pitanja

Porudžbina

Kako mogu da otkažem svoju porudžbinu?
Porudžbinu možeš otkazati ako paket još nije poslat. Kontaktiraj nas što pre putem mejla online@obucamania.rs.
Šta se dešava nakon što poručim proizvod na sajtu?
Nakon što si uspešno izvršila porudžbinu na našem sajtu, dobićeš mejl obaveštenja da je porudžbina u obradi.

U najkraćem roku ćemo te obavestiti da je pošiljku preuzeo kurir i da je na putu ka adresi koju si navela.
Kako mogu da vidim svoje prethodne porudžbine?
Uvid u prethodne porudžbine dostupan je samo MANIA članovima koji su se registrovali na naš sajt pre kupovine.

Ukoliko si se registrovala pre kupovine, prethodne porudžbine možeš da vidiš pristupom na svoj nalog. Na prvoj strani se prikazuju sve porudžbine koje su ostvarene i vezane za nalog sa kog je ostvarena kupovina.
Ostala pitanja

Moj nalog

Da li moram da imam nalog da bih kupovala na sajtu?
Ne, kupovina na sajtu je moguća i bez kreiranja naloga.
Kako mogu da obrišem svoj MANIA nalog?
Nakon što si se prijavila na svoj nalog i obavila sve što si želela, uvek možeš da se odjaviš jednostavnim klikom na polje odjavi se kada si u meniju za podešavanja naloga.

Ukoliko smatraš da ti nalog više neće biti potreban, možeš da nam pišeš direktno na mejl online@obucamania.rs, a mi ćemo po tvom zahtevu u najkraćem roku to i uraditi.
Da li postoje troškovi kada registrujem MANIA nalog?
Ne postoje troškovi prilikom registracije. Potpuno je besplatno i olakšava ti poručivanje proizvoda na našem sajtu.
Ostala pitanja

Ovi odgovori ti nisu bili od pomoći?

Klikni ovde i potraži pomoć direktno. Piši nam.